dinsdag 3 september 2013

Kleingeldzakjes

Zoals de meesten onder jullie wel weten begon gisteren het schooljaar.
Payal is goed begonnen, ze heeft een meester (de eerste keer), hij is leuk en grappig maar ook een beetje streng, er zitten (voorlopig) 11 kindjes in haar klas en ze heeft voor de eerste keer met PEN haar schoolagenda mogen invullen. Zo fier als een gieter was ze daarover want vorig jaar was alles met potlood maar nu, nu beginnen ze aan het echte werk hé!

Nu weet ik niet hoe dat bij jullie zit maar Payal moet regelmatig kleingeld meenemen naar school ... vandaar dat ik me op een leuk klein projectje gooide.

Een kleingeldzakje!!! Allé, 2 ... en er gaan er nog volgen want het is ZO LEUK om te maken! Er moet alleen nog een ringetje door dat flapke vanboven maar die moet ik nog eens bestellen ergens (weet nog niet waar).
Ik denk meteen ook ... traktatie voor als ze verjaart??? Het moet niet altijd taart zijn hé!

Zo, jullie weten weer waar ik mee bezig ben geweest ... ben nog altijd superblij met mijn nieuwe Pfaff :oD

4 opmerkingen: